До Асоціації міст України звернулася Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру з пропозицією для органів місцевого самоврядування перевести в електронну форму документацію, що входить до складу Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель, в тому числі шляхом фінансування відповідних робіт.
Відповідно до Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. №15, Держгеокадастр забезпечує створення, формування і ведення Державного фонду документації із землеустрою (підпункт 59 пункту 4).
Відповідно до пунктів 4-6 Положення про Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. №1553:
Відповідно до пунктів 4-6 Положення про Державний фонд документації із землеустрою та оцінки земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2004 р. №1553:
- головний фонд створюється, формується і ведеться Держгеокадастром;
- регіональний фонд створюється, формується і ведеться головними управліннями Держгеокадастру в областях та м. Києві;
- місцевий фонд створюється, формується і ведеться територіальними органами Держгеокадастру, що провадять свою діяльність на районному (міському) рівні.
АМУ звернулася до Міністерства фінансів України та до Державної аудиторської служби України з проханням надати роз’яснення щодо законних підстав фінансування органами місцевого самоврядування за рахунок коштів бюджетів територіальних громад функцій, які віднесені до повноважень органу виконавчої влади, а саме оплати послуг/робіт щодо переведення в електронну форму матеріалів Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель.
Немає коментарів:
Дописати коментар