16 жовтня Комітет Верховної Ради України з питань бюджету схвалив та рекомендував прийняти за основу проект постанови Верховної Ради України щодо висновків та пропозицій до проекту Державного бюджету на 2020 рік, а також таблицю пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи. У своєму висновку Комітет врахував ряд пропозицій АМУ та доручив Кабінету Міністрів України при підготовці проекту Закону України про Державний бюджет на 2020 рік до другого читання:
► передбачити за загальним фондом видатки на споживання за новою бюджетною програмою «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію оплати праці працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл» у сумі 677,4 млн грн для Міністерства культури, молоді та спорту України (з внесенням відповідних змін до додатка № 6 до законопроекту) на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. №755 «Деякі питання оплати праці працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл»;
► здійснити інвентаризацію податкових пільг та внести пропозиції щодо їх оптимізації з метою створення рівних умов конкуренції для всіх платників податків та збільшення доходів бюджету і відповідно внести законодавчі ініціативи щодо:
- проведення індексації нормативної грошової оцінки землі з урахуванням індексу споживчих цін за попередній рік;
- скасування звільнення платників єдиного податку від земельного податку;
- скасування пільгової ставки плати за землю за земельні ділянки, надані гірничодобувним підприємствам для видобування корисних копальних та розробки родовищ корисних копалин;
- скасування пільгового оподаткування податком на нерухоме майно, якщо об’єкт оподаткування розташований на території населених пунктів на лінії зімкнення;
► визначитися щодо можливості та доцільності збільшення/передбачення видатків за новою бюджетною програмою "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів з лікування хворих на цукровий і нецукровий діабет та хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу" для Міністерства охорони здоров'я України із здійсненням розподілу субвенції між обласними бюджетами на основі даних відповідних реєстрів пацієнтів;
► опрацювати питання належного фінансового забезпечення реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №822 "Про оплату праці педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів і установ освіти і науки", передбачивши збільшення відповідних видатків проекту державного бюджету на 2020 рік (включаючи освітню субвенцію) та внесення пропозицій щодо компенсації місцевим бюджетам такого підвищення оплати праці педагогічним працівникам дошкільної, позашкільної, професійно-технічної освіти з урахуванням необхідності здійснення органами місцевого самоврядування заходів, спрямованих на реалізацію постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року №695 "Про внесення зміни до Постанови Кабінету Міністрів від 11 січня 2018 р. №22";
► опрацювати питання щодо компенсації втрат доходів бюджетів місцевого самоврядування у зв'язку із завершенням у 2019 році дії норми щодо зарахування до таких бюджетів 13,44 відсотка акцизного податку з пального;
► розглянути можливості врегулювання питання щодо погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, бюджетним установам і організаціям та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування;
► розглянути можливість встановлення у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України відносин між державними бюджетом та бюджетами об’єднаних територіальних громад, в яких у 2019 році відбулися перші вибори депутатів сільської, селищної, міської ради та відповідного сільського, селищного, міського голови та додаткові вибори депутатів сільських, селищних рад, забезпечивши, визнання таких об’єднаних територіальних громад спроможними або внесення змін до затверджених перспективних планів формування територій громад областей;
► уточнити у додатку №5 до законопроекту розподіл обсягу міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами за наслідками приєднання у 2019 році до визнаних спроможними територіальних громад міст, селищ, сіл суміжних сільських та селищних територіальних громад відповідно до Закону України "Про добровільне об'єдання територіальних громад";
► опрацювати питання щодо можливості здійснення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів на 2020 рік для бюджетів об'єднаних територіальних громад, створених згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, і для бюджетів об'єднаних територіальних громад, визнаних КМУ спроможними, в яких у 2019 році відбудуться перші вибори депутатів сільської, селищної, міської ради, відповідного сільського, селищного, міського голови та додаткові вибори депутатів сільских і селищних рад.
18 жовтня Верховна Рада України розгляне проект Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (№ 2000 від 15.09.2019) у першому читанні, що передбачає голосування за пропозиції включені до таблиці пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи.
Нагадаємо 23 вересня Асоціація міст України за результатами проведеного комплексного аналізу проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» (№ 2000 від 15.09.2019) у порядку передбаченому законом направила до бюджетного Комітету пропозиції до Держбюджету на 2020 рік та зауваження до законопроєкту про внесення змін у Бюджетний кодекс
Немає коментарів:
Дописати коментар