понеділок, 24 січня 2022 р.

АМУ запрошує на вебінар «Медичний заклад: рекомендації з управління для керівників територіальних громад»


 25 січня о 13:00 Національна служба здоров’я України спільно із проектом USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» та Асоціацією міст України проведуть онлайн захід «Медичний заклад: рекомендації з управління для керівників територіальних громад» для посадових осіб, які займаються питаннями охорони здоров’я в громадах та представників закладів охорони здоров’я Волинської, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Чернівецької областей.

Під час заходу будуть обговорюватися: алгоритм роботи з НСЗУ для прийняття успішних управлінських рішень; підходи до налагодження співпраці з ключовими партнерами у сфері охорони здоров’я; кращі практики надання медичних послуг в громаді.
Потрібно зареєструватися, щоб доєднатися до події у Zoom. Після реєстрації на електронну пошту, учасники отримають індивідуальне посилання на участь в онлайн заході.
Посилання для онлайн перегляду буде доступне на платформі Youtube. Трансляцію вебінару на YouTube каналі НСЗУ можна дивитися без реєстрації. Запис вебінару буде доступний на Youtube сторінці НСЗУ. Учасники веб-конференції зможуть поставити свої запитання і отримати на них відповіді як безпосередньо в рамках вебінару, так і під прямою трансляцією у YouTube.
Контактна особа – Христина Вілюра, kvilyura@hrs.net.ua.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар