четвер, 20 січня 2022 р.

Уряд вніс зміни до субвенції на ЦНАПи

 


19 січня Уряд прийняв постанову «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг».Ознайомитися з текстом постанови.

Відтепер субвенція виділятиметься на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт, в тому числі територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів. Також до клопотання як і раніше має надаватися техніко-економічне обґрунтування потреби в облаштуванні/обладнанні центру, але тепер необхідно зазначати перелік необхідних товарів із зазначенням їх кількості та орієнтовної вартості, проблеми, пов’язані з відсутністю облаштування/обладнання центру. До основних змін належить і те, що інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки (у разі нового будівництва) або щодо відповідної будівлі чи приміщення (у разі реконструкції, реставрації або капітального ремонту будівлі чи приміщення для розміщення центру, його територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора).
Асоціація  міст України звертає увагу: змінено підстави (пріоритети) для включення заявників до рекомендованого переліку. Проєктом виключено наступні критерії:
  • пп. 1 строк завершення робіт;
  • пп. 4 забезпечення обладнанням для видачі паспортних документів, посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів центрів, які визначені Мінекономіки в установленому порядку на виконання пункту 61 плану заходів з реалізації Стратегії реформування державного управління України на 2019-2021 роки, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 474, та які не отримали запланованого фінансування; 
  • створення та забезпечення функціонування центрів у територіальних громадах, у яких відсутні діючі центри станом на 1 жовтня року, що передує року, в якому подається клопотання;
  • пп. 6 створення центрів міськими, селищними, сільськими радами, що представляють інтереси територіальних громад із населенням менше 10 тис. мешканців.
Також  у Порядку з'явилися нові підпункти, а саме:
  • пп. 4 створення та забезпечення функціонування центрів у територіальних громадах, у яких відсутні діючі центри станом на 1 жовтня року, що передує року, в якому подається клопотання;
  • пп. 5 створення центрів міськими, селищними, сільськими радами, що представляють інтереси територіальних громад:
    • із населенням понад 10 тисяч мешканців (застосовується до 1 січня 2023 р.);
    • із населенням менше 10 тисяч мешканців (застосовується з 1 січня 2023 р.);
  • пп. 6 потреба у розширенні площі секторів очікування та обслуговування діючих центрів відповідно до рекомендацій, передбачених пунктом 11 Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 588, або потреба у збільшенні кількості робочих місць адміністраторів відповідно до рекомендацій, передбачених пунктом 10 Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 р. № 118;
  • пп. 7 залучення співфінансування із джерел не заборонених законодавством, зокрема із обласних чи районних бюджетів або міжнародної технічної допомоги;
  • пп. 8 створення територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів з урахуванням методичних рекомендацій щодо критеріїв територіальної доступності центру надання адміністративних послуг, включаючи його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів, схвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 червня 2021 р. № 574 (застосовується із 1 січня 2024 року).

Немає коментарів:

Дописати коментар