5 квітня відбулося
чергове засідання Робочої групи з розробки Концепції, Положення та Регламенту
роботи Центру надання адміністративних послуг у м.Тернополі під головуванням
заступника міського голови-керуючого справами Олександра Степанюка. Даний захід
відбувся в рамках реалізації проекту «Створення
Центру надання адміністративних послуг у м. Тернополі» за
підтримки Міжнародного фонду "Відродження".
На початку
зустрічі керівник робочої групи повідомив,що проект Концепції, розроблений робочою групою в лютому
2012 р, успішно затверджений на сесії Тернопільської міської ради 30 березня
2012р..
Далі на засіданні учасники
затвердили остаточну редакцію проекту Положення
про ЦНАП та передали його на розгляд виконавчого комітету Тернопільської міської ради.
Жваву дискусію викликало
обговорення проекту Регламенту про ЦНАП. Для розгляду було обрано проект
примірного Регламенту ЦНАП. Проаналізувавши документ, а також вивчивши досвід
діяльності успішних ЦНАП України, учасники робочої групи внесли наступні
пропозиції. Зокрема, внесено поправки щодо організації роботи ЦНАП, узгоджено
терміни, що використовуються в Концепції, Положенні та Регламенті. Також внесено
пропозиції по виділенню чіткого розподілу обов’язків основних учасників ЦНАП –
адміністраторів, координаторів, представників адміністративних органів. Окрім
того зроблено доповнення до розділів «Робота з документами» та «Оскарження дій
учасників ЦНАП».
Наступне
засідання робочої групи відбудеться 20 квітня, на якому буде ухвалено
остаточний варіант проекту Регламенту про Центр надання адміністративних послуг
у м.Тернополі.
Немає коментарів:
Дописати коментар